Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 38

Temat: Problem z termostatem-zły płyn chłodniczy?

  1. #1

    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wygiełzów
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Podziękował
    raz

    Exclamation Problem z termostatem-zły płyn chłodniczy?

    Chciałem zasięgnąć porady odnośnie wymiany płynu chłodniczego z koncentratem. Po wymianie przez mechanika płynu drastycznie o połowę spadła temperatura na wskaźniku. Nie wiem czy jest to zrządzenie losu i zepsuł się termostat jak twierdzi mechanik czy jest to spowodowane lepszą absorpcją przez nowy płyn. Nie wiem co się stało ale moze mi pomożecie?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 14-10-15 o 17:17

  2. #2
    Auto Szałas

    buzz-astral's Avatar


    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    105 razy
    Podziękował
    87 razy

    Domyślny

    Możliwe że termostat padł lub też czujnik temperatury.
    Poczytaj na forum. Było wiele razy.

  3. #3
    yiabol's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Lub mechanik nie jest zbyt uczciwy i coś pogrzebał przy czujniku temperatury żeby później skasować $ za dodatkową wizytę.
    http://www.youtube.com/user/yiabol

  4. #4

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    szczecin
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    moze proporcje zle dobral

  5. #5
    marcinos80's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    SUWAŁKI
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    19 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jaki koncentrat zala?e?? "grawer"raczej proporcie nic nie maja do tej sytu?acji.Proponuje podepnij vaga jesli nie masz popros kogos bedziesz wiedzial.Sadze ze to bardziej czujnik temp niz termostat.A jak ze spalaniem?Zadnych innych objawow prucz spadku temp?
    czy masz taki zalany koncentrat - http://allegro.pl/item638826170_plyn..._czerwony.html bynajmniej proponuje ten ktory jest przeznaczony do naszych chlodnic.Pozdrawiam

  6. #6
    Norco's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pszczyna
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Czy dobrze zrozumiałem ... wlał Ci koncentrat do rozgrzanego silnika ? Jeśli tak to nie korzystaj już z jego pomocy - płyn wlewa się na zimnym silniku bo może dojść do pęknięcia głowicy lub bloku silnika w skutek nagłej zmiany temperatury !
    (___\==oooo==/___)

  7. #7

    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wygiełzów
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    nie do gorącego do zimnego

  8. #8
    Norco's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pszczyna
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    to w takim razie nie rozumiem jak zaobserwowałeś drastyczny spadek temperatury. Chodzi Ci o to, że teraz nie uzyskuje 90 stopni, czy jak ?
    (___\==oooo==/___)

  9. #9
    Auto Szałas

    buzz-astral's Avatar


    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    105 razy
    Podziękował
    87 razy

    Domyślny

    Norko, no chyba od tego jest wskaźnik temperatury cieczy żeby sobie zobaczyć jaka jest temperatura.
    A że kolega użył aż słowa "drastyczne" to wcale nie jest tak drastycznie. Może mieć po prostu cały czas otwarty termostat i temperatura będzie oscylować w granicach 70-75stopni. Równie dobrze może być walnięty czujnik temperatury. Najlepiej skonfrontować to ze wskazaniami z VAG-a

  10. #10
    Norco's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pszczyna
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    No spoko luz ... wiem do czego ten wskaźnik służy , ale kolega Kielek pisał o drastycznym spadku po zalaniu płynu, a nie że nie uzyskuje temperatury 90 stopni (bynajmniej tak to zrozumiałem) sorki za OT
    (___\==oooo==/___)

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •