Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 52

Temat: Dwumas-jak sprawdzić-udowodnić

  1. #1

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kutno/Poznan
    Auto
    BMW 325iS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny Dwumas-jak sprawdzić-udowodnić

    Witam

    ok. 1,5 roku temu miałem wymieniany niby dwumas...dostałem gwarancje "aż" na pół roku...no i mam teraz problem, bo okazało się, że znowu dwumas mi pada!! Jakto możliwe Bo chyba raczej nie jest to moja wina, auto przejechało może 60 tys. km i juz na wykonczeniu


    Czy mozna jakis sprawdzic czy dwumas byl rzeczywiscie wymieniony, czy moze szukac winy gdzie indziej Wysprzeglik moze dawac taki efekt

    Autem trzesie, obrotami mara i jest takie metaliczne pukanie...

    Ile srednio nowy dwumas powinien przejechac

    Kurde, a FMIC mial byc
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 11-10-15 o 14:58

  2. #2
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    a to byl nowy dwumas ?? na nowy dwumas jest z reguly 2-letenia gwarancja

    teraz tak, wymienia sie bezwglednie wszystko razem tzn sprzeglo, dwumas, wysprzeglik hydrauliczny i mega wazne sruby wszystkie dokrecajace sprzeglo i dwumas
    nie nalezy wsadzac nowego sprzegla a nie wymieniac sprzeglika z lozyskiem czy dwumasu
    stare sprzeglo rozwali nowy dwumas i nowe sprzeglo rozwali stary dwumas,
    zaden szanujacy sie serwis warsztat nie da gwarancji na robote, jesli nie bedzie wymieniony komplet.
    mowa o skrzyniach 6 biegowych w waszych ASZ i w 8P
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  3. #3

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kutno/Poznan
    Auto
    BMW 325iS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Ku*wa mac....czyli jednym slowem zostalem wy....bany fuck !!

    Czyli teraz mam do wymiany praktycznie wszystko na nowo widac polecieli sobie w kulki ostro...ale i tak sie do nich przejade...juz wiem dlaczego udalo sie utargowac prawie 400zł na robocie rozrzadu i niby calego sprzegla z dwumasem...ehh jak sie samemu nie zrobi to ...ehh szkoda slow..

    Szukalem na forum, ale nie udalo mi sie znalezc...jaki mozna jednomas wsadzic do ASZ Od czego moze pasowac Wole juz wsadzic cos mocnego, zeby miec z glowy na dluzej...

  4. #4
    kuba84's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowa Sól FNW
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    jednomasu nie wrzucisz, pozostaje mocny komplet z Sharana ASZ

  5. #5
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    spokojnie, ja napisalem Ci tylko to czego sie dowiedzialem w przeciagu ostatnich dwoch tygodni.
    dzis oddaje auto do wymiany sprzegla i wszystkiego sie dowiedzialem w miedzyczasie.
    chcialem samo sprzeglo, potem ze jednak trzeba rowniez z wysprzeglikiem z lozyskiem,
    a o tym ze powinno sie (w praktyce trzeba) wymieniac wszystko dowiedzialem sie w zeszlym tygodniu od znajomego z ASO Seata, u nich jesli nie wymienisz wszystiego to nie daja gwarancji na prace, to samo powiedzial mi moj mechanik.
    koszta nieporownywalne ale...
    moze czasem lepiej kupic uzywany komplet niz potem robic dwa razy.
    mozna wymienic samo sprzeglo ale jesli ktos sapali a reszta podzespolow ma 20tys przebiegu, ale nie wtedy jak ma 150tys i wiecej, nie mowiac jesli jest w aucie program i moment brutalny
    jeszcze dzis bylem po sruby, te tylko i wylacznie nowe i tylko w ASO.


    w ASZ jest chyba tarcza 228 a w sharanie 240 czyli taka jak w 8P 2.0TDI
    ja na dwumas nie narzekam, ale sprzeglo poslizguje, ponad 200tys przebiegu i mocny program robi swoje, niestety. dramatu nie ma, czytalem na forum BMW ze oni sie ciesza jak sprzeglo z dwumasem wytrzyma 250-300tys w mocnych benzynach a niby jest pancerne i momentu tez nie ma kosmicznego

    o jednomasie sie nie wypowiadam, bo wiem ze przy 6 biegowych skrzyniach jest problem
    Ostatnio edytowany przez Miro - 28-04-09 o 12:07
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  6. #6

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kutno/Poznan
    Auto
    BMW 325iS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Kurde...i tak zle i tak nie dobrze...no coz, wiec sie biore za szukanie wszystkiego i sie pozbede auta na jakis czas pewnie

    Aha czyli znowu peknie...wczoraj mandat dzisiaj sprzeglo...nieszczescia ganiaja za mna parami

  7. #7
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    ale musisz sprawdzic wszystko, bo to ze trzesie to sie moze okazac ze ktorys wtryskiwacz nie wyrabia a nie dwumas
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  8. #8

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kutno/Poznan
    Auto
    BMW 325iS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    No nie...bo po wcisnieciu sprzegla wszystko ustaje i nic sie nie trzesie kurcze...

    Aha i typowo dla dwumasu dzieje sie tak tylko kiedy autko jest zimne...na cieplym leciutko tylko cos tam puka od czasu do czasu i szarpnie lekko, ale nie az tak..
    Ostatnio edytowany przez adriank - 28-04-09 o 12:19

  9. #9
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    w ASZ jest chyba tarcza 228 a w sharanie 240 czyli taka jak w 8P 2.0TDI
    ASZ też ma tarcze 240mm 228mm tylko w skrzyniach 5tkach.

    Może okazać się że to wina łożyska na wysprzęgliku. Niestety bez rozebrania nie na da sie nic powiedzieć.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  10. #10

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kutno/Poznan
    Auto
    BMW 325iS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Spróbuje sie w weekend zobaczyc z moim mechaniorem...odstawie mu autko i zobaczymy co powie...

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •