Pokazane rezultaty 1 do 7 z 7

Temat: Drgania przy obciążeniu koła.

  1. #1
    marcint844's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koniec Świata :)
    Auto
    Audi a4 170km
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny Drgania przy obciążeniu koła.

    Witam , jakiś czas temu pisałem że mam problemy z drganiami, wymieniłem łożysko lewe z przodu i drążek kierowniczy, i nadal mam drgania przy skcie w prawo przy prędkości powyżej 50 km/h albo jak autem dobija to czuć z lewej strony z przodu. Co to może być przegub?? jeśli tak to który? zewętrzny czy wewnętrzny? Koła sprawdzone i nawet zamieniałem objaw ten sam. Nie mam już pomysłów luzów w zawieszeniu też nie mam
    Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudne do zrealizowania...
    2.0 TDI170 KM A4 S-line

  2. #2
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Moze byc przegub zewnetrzny.
    Zdejmij jeszcze wszystko wjedz na kanal zobacz czy oslona o tarcze Ci nie haczy bo tez moga byc drgania i trzeszczenie, mi przy skrecie stukal lacznik stabilizatora wiec nie ma uniwersalnego srodka.

  3. #3
    marcint844's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koniec Świata :)
    Auto
    Audi a4 170km
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Nic nie obciera sprawdzone wszystko luzu nie ma nigdzie, kurde nie wiem co to a nie chce sie wpędzić w koszty niepotrzebne.
    Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudne do zrealizowania...
    2.0 TDI170 KM A4 S-line

  4. #4
    Yel0n's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Ford Mustang s550
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    jedyne co pozostaje, to zdjęcie pół ośki, rozebranie obu przegubów, przemysie bezyną wypolerowanie i przejzenie każdej kulki i "pierścieni" czy nie ma wżerów i dużych luzów pomiędzy kulkami otworami w pierścieniu. Ja u siebie zrobiłem taki przegląd, i wyszło ze dwa zewnętrzne przeguby były do wymiany ( wżery ). Wszystko zaczęło się od delikatnego "bicia" podczas jazdy na łukach w trasie. możesz jeszcze zrobić tak, jak niektórzy mechanicy doradzają. Zamienić zewnętrzne przeguby z lewej na prawą stronę auta, czasami to pomaga, bo siły działają troszkę inaczej i może to wyeliminować tzw bicie ( też to przerabiałem ).
    Pamiętaj o oryginalnych osłonach i opaskach, nie są dużo droższe od zamienników, a nie zsuwają się i nie powodują wywalania smaru grafitowego ( łatwo zobaczyć po plamach na nadkolach ). zapobiegniesz tez temu aby piach i woda wpadły w przegub ... to najgorszy wróg. powodzenia i napisz jak to sie skończyło. pozdr

  5. #5
    marcint844's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koniec Świata :)
    Auto
    Audi a4 170km
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    A jak sądzicie, jeżeli na obciążeniu są te objawy to obstawiacie wewnętrzny czy zewnętrzny przegub?? wibracje też są wyczuwalne przy przyśpieszaniu.
    Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudne do zrealizowania...
    2.0 TDI170 KM A4 S-line

  6. #6
    Yel0n's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Ford Mustang s550
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez marcint844 Pokaż post
    wibracje też są wyczuwalne przy przyśpieszaniu.
    głównie ( ale zależy od rodzaju zużycia )

    tu nie ma co obstawiać, tylko trzeba rozebrać

    im większe obciążenia tym bardziej będziesz je odczuwał

  7. #7

    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ja mam podobnie objawy przy takich manewrach jak marcint844. Lewa strona przy skręcie w prawo albo długich poprzecznych nierównościach gdy auto przysiada do ziemi.
    Tylko to bardziej takich ciche buczenie, jakby łożysko niż jakieś drgania.
    Mogę faktycznie podejrzewać łożysko o takie odgłosy?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •