Pokazane rezultaty 1 do 6 z 6

Temat: Rozrząd a moc silnika

  1. #1

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Stalowa Wola
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny Rozrząd a moc silnika

    Witam wszystkich,

    Właśnie wymieniono mi rozrząd (pasek, napinacze, rolki, pompa wody).

    Odnoszę wrażenie że moje auto jest słabsze. Inaczej reaguje na pedał gazu, czasami się dusi. Nie jest to duża różnica, ale jednak auto trochę inaczej reaguje. Mam wrażenie że było bardziej dynamiczne.

    Pytanie, czy to jest możliwe że rozrząd był zrobiony nie do końca jak trzeba, czy może powinienem zrobić trochę kilometrów, aby wszystko powróciło do normy, a może po prostu jestem przewrażliwiony.

    Czy jestem skazany na ASO? Czy są jakieś metody pomiaru tego, czy jest ok? 'Wyprostowania'?

    Drugie co mnie zdziwiło, to strasznie zniszczone rolki prowadzące, sam pasek też nie wyglądał za ciekawie. Pompa wody podobno już lekko puszczała płyn. W dodatku, pasek od klimy był w fatalnym stanie.

    Czy sądzicie że auto z przebiegiem 62 tys, powinno być tak 'zajechane'?? Auto jest 3y letnie. Boję się że był przesuwany licznik. Auto sprowadzane z francji ( w papierach francuskich był przebieg 49 tys).
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 05-07-15 o 13:56

  2. #2
    MrTea's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi A4 B5 1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    moze po prsotu zle ustawili Ci pasek, np. przeskoczyli o 1 ząbek. Może to spowodować spadek osiagów i nierówną prace. Ale jestem laikiem wiec moze wypowiedzą sie bardziej doświadczeni koledzy

  3. #3
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Zalezy od eksploatacji ale ja zmienialem kiedys pasek dwa razy, raz po zakupie a potem po 80kkm i nie bylo nawet widocznych sladow zuzycia.
    Kto Ci rozrzad wymienial, jakis konkretny mechanik?
    Zle zalozony pasek bardzo zamuli autko o ile wogole odpali, bedzie chodzil bardzo glosno, nie bedzie mial sily i bedzie strasznie dymil.

  4. #4

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Stalowa Wola
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    'Problem' polega na tym że auto odpala OK, chodzi, ale to nie jest to samo. Dzisiaj jadę zrobić trochę kilometrów, dla testów, przekonać się (bądź nie) w swoich przekonaniach.

    Czytając wypowiedzi nie tylko wasze odnoszę wrażenie że źle założony pasek może spowodować tylko WIDOCZNE, bardzo ODCZUWALNE złe osiągi silnika, a nie powoduje to wątpliwości kierowcy czy jest OK, bądź NIE.
    Czyli pasek jest albo źle założony, albo dobrze i nie powinno powodować to wątpliwości . No chyba że części mają znaczenie, ale z tego co wiem były montowane dobre.

    Mechanik jest OK. Tak czy siak porozmawiam z nim, ale nie ma to jak opinie wielu ludzi.

    Wynika z tego że mogę być przewrażliwiony. Dzięki za info.

  5. #5
    Calax's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica
    Auto
    BMW 3
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    37 razy

    Domyślny

    jak dla mnie to na 99% jest źle złożony pasek pewnie robił to jakiś paproch i zamiast ustawić dobrze rozrząd to poznaczył sobie koła zębate w silniku na farbę. ja bym pojechał o zwrot kasy a i więcej się u flachowca nie pokazał

  6. #6
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    A ja bym pojechal i powiedzial, ze ma ustawiac az ustawi dobrze i to, ze auto nie zachowuje sie tak jak przed wymiana.
    Jak jest dobrze ustawione i bedzie sie upieral to Ty upieraj sie przy swoim, ze auto inaczej sie zachowuje. Jestes na swoim.
    Mialem kiedys podobna sytuacje tyle, ze strasznie mi szumialo po wymianie rozrzadu i stalem przy swoim az wyciagnal wszystko z samochodu i oddal pasek do sklepu w ramach gwarancji i po wymianie na nowy szumienie ustalo. Do tej pory nie wiem czy to byla rolka czy pasek, w kazdym razem to moj samochod i wiem jak powinien chodzic a mechanik nie bedzie mi wpieral, ze jest dobrze skoro tak nie jest.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •