Pokazane rezultaty 1 do 6 z 6

Temat: Zegary - Jak wyjac?

  1. #1

    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin / Turek
    Auto
    a4 2.8 quattro / bylo a3 TDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny Zegary - Jak wyjąc?

    Witam! Nie wiecie jak można wyjąc zegary w A3 ? Chciałem sobie przestawic jezyk wyświetlanych komunikatów z FIS'a na Angielski i sprawdzic połączenia i luty od FIS'a bo gdy jest ciepło niewiele na nim widac

    Autko odebrałem dziś do dużym przeglądzie i wymianie wszystkiego co powinno sie robic po kupnie używanego auta. ( nowe płyny ustrojowe,filtry,paski,pare drobiazgów w zawieszeniu i już mam autko IGŁE ! ) Przy okazji Zanim Wasz mechanik każe Wam rozglądac sie za nowym kołem dwumasowym sprawdzcie napinacz paska wielorowkowego... ja już prawie kupiłem dwumasa a na szczescie powodem całego hałasu i jazgotu podczas gaszenia autka okazał sie ten nieszczesny napinacz

    pozdrawiam
    Łukasz

    ps. Po jakim czasie powinno odpalic TDI na pompie ? Bo mam wrażenie ,że autko odpala tak przy 2 obrocie silnika i trzeba go chyba troszke dłużej pokręcic niż silnik ojca w passacie PD. Jakie mogą byc przyczyny tego ? Autko poza tym zachowuje sie super... moc i pozostałe parametry w normie ;D

  2. #2

    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Parczew
    Auto
    ( ()()() )
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    temat ten byl juz walkowany przy okazji zmiany podswietlenia wiec...


    szukaczka Twoim przyjacielem


    pozdrawiam

    Ps, ale Ci powiem ze nad kierownica jak zdejmiesz ten plastik to tam pod spodem sa ukryte srubki... sam nie rozkrecalem ale podobno proscizna

    wiec powodzenia
    ( ()()() ) A3 - drive your way to heaven...

  3. #3

    Data dołączenia
    Mar 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chorzów
    Auto
    eSka
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    wyciagasz nad kierownica ten plastik pomiedzy kierownica a zegarami na srodku jet taki plaastki wyciagasz go do siebie on jest na zaczepach z tego co poamietam potem zegary sa przykrecone na 2 srubach.. odkrecasz je wysowasz zegry do siebie i wypinasz kable zegary zostaja ci w rekach...
    powered by CompSPORT

    maly ale wariat w-wyrcy r-rycy c-cescy
    "Wariat drogowy jest w kazdym z nas, nie pozwol by kierowal Tobą...."

    http://www.cuddruk.pl/

  4. #4

    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Parczew
    Auto
    ( ()()() )
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    heh, jaka frekfencja w odpowiedziach

    skoro sa 3 odpowiedzi o takiej samej tresci (merytorycznie)
    masz pewniaka jak rozwiazac ta sprawe


    pozdr
    ( ()()() ) A3 - drive your way to heaven...

  5. #5

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn/Poznan
    Auto
    V^P!
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)

    Domyślny

    heh, juz swojego skasowalem zostaly 2

  6. #6

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ghost1717
    Po jakim czasie powinno odpalic TDI na pompie ? Bo mam wrażenie ,że autko odpala tak przy 2 obrocie silnika i trzeba go chyba troszke dłużej pokręcic niż silnik ojca w passacie PD. Jakie mogą byc przyczyny tego ?
    Nie znam sie zbyt na diagnozie dieseli ale cos mi sie wydaje ze trzebaby sprawdzic kat wtrysku ew dawki wstepne (nie wiem czy dobrze to nazwalem )

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •