Pokazane rezultaty 1 do 5 z 5

Temat: wymiana gruchy podcisnienia przy turbo

  1. #1

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    radzionkow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Smile wymiana gruchy podcisnienia przy turbo

    Witam wszystkich i bardzo prosze by ktos mi wyjasnil pewien problem.Przestalo mi pracowac turbo w moim 1,9 tdi doszedlem do tego ze grucha przy nim jest dziurawa czyli nie ciagnie sztangi,wymienilem ja i o dziwo dalej nic,rozebralem n75 i dalej nic,poprostu dalej nie dostawalem podcisnienia,uciekalo przez n18 wiec tez go rozebralem i wtedy zagralo a moje pytanie brzmi,co moze sie stac gdyby turbo dostawalo ciagle podcisnienie na gruche,czy moge wykonczyc silnik i czym moze sie taki stan objawiac,powiem szczerze ze teraz autko chodzi jak burza ale boje sie zeby przypadkiem turbo nie dzialalo stale na maxa.Jezeli cos zle napisalem sorki ale taki mam tok myslenia i jesli mozna chcialbym aby go ktos sprostowal jezeli jest bledny,pozdrawiam i czekam na odpowiedz

  2. #2
    netes's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    -
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Najpierw przywitaj się ze wszystkimi w temacie:
    http://a3-club.net/forum/forumdisplay.php?f=27

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że grucha cały czas dostaje podciśnienie?

  3. #3

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    radzionkow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    troche sie nie zrozumielismyniewiem czy ma caly czas czy nie ale gdy probowalem pojechac autkiem gdy podlaczylem gruche bezposrednio do podcisnienia tez dobrze jechalo wiec tylko zastanowilo mnie to czy w przypadku gdyby taki elektrozawor by sie zacial i podal ciagle podcisnienie co wtedy by sie stalo...moze wybiegam zbyt daleko ale poprostu czasem tak sobie cos kombinuje a jestem ciekawski
    a co do przywitania to juz to zrobilem

  4. #4
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Czujnik ciśnienia doładowania podaje sygnał na ECU a ten w pewnym momencie przełączyłby sie w tryb awaryjny po wykryciu zbyt wysokiego cisnienia doładowania... (oczywiscie jest warunek ,ze czujnik cisnienia musi byc sprawny i turbina tez - musi byc w stanie wytworzyc takie duze cisnienie).

  5. #5

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    31 razy

    Domyślny

    Cześć
    Odkopię trochę temat żeby nie zakładać nowego. Mój jest trochę inny ale powiedzmy że związany Chodzi mi o wszystkie przewody podciśnienia. Czy ktoś wymieniał bądź orientuje się ile ich potrzeba i jakiej średnicy? Nie mam żadnych objawów zużycia ale może lepiej wymienić bo tamte mogą być stare i sparciałe. Co myślicie?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •