Pokazane rezultaty 1 do 8 z 8

Temat: Lekki przedmuch z pod bagnetu?

  1. #1

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zawiercie/Żarnowiec
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny Lekki przedmuch z pod bagnetu?

    Witam! Dzisiaj wyciagnałem bagnet na pracujacym silniku w celu sprawdzenia czy nie ma jakis przedmuchów i dało sie odczuc bardzo delikatny wiaterek, ale wtedy gdy włozyłem palec w ten otwor i została taka mala szczelinka. Mam miec powody do niepokoju? Wokół bagnetu jest czysciutko, oleju tez mi nie bierze. A i jeszcze jedno, jak odkrecilem korek wlewu oleju to delikatnie spadły obroty tak o ok. 100, po czym wrociły na swoje miejce i wszystko było wporzadku.
    jezdze szybko - stanowczo za wolno

  2. #2
    bubu05's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi RS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    stracił kompresje w momencie odkrecenia i dlatego , wydaje mi się ,że delikatny przedmuch nic nie oznacza..., nie sprawdzałem u siebie wiec nie potwierdze

  3. #3

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zawiercie/Żarnowiec
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Sprawdzałem tez w golfie i ma to samo, tzn lekki przeduch z bagnetu po przytkaniu palcem. W woli jasnosci jezeli zatkam palcem całkowicie otwór to nie zadnego sykniecia pozniej po odpuszczeniu. Kompresje mierzyłem pół roku temu i było 12 bar.
    jezdze szybko - stanowczo za wolno

  4. #4
    Norco's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pszczyna
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam ... jeśli spod bagnetu masz lekkie dmuchanie, może to oznaczać, że na którymś pierścieniu uszczelniającym masz przedmuchy. Innym powodem, dla którego masz dmuchanie, może być po prostu zapchany przewód odpowietrzania bloku silnika. Jak na razie tylko te dwie opcje przychodzą mi do głowy. Jak coś wymyśle tam dam znać

  5. #5

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zawiercie/Żarnowiec
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Pierscienie powinny byc ok, skoro sprezanie jest 12 bar, no chyba ze jak na 1.8T to jest za mało? A sprawdzaliscie u sie bie czy tez macie podobne objawy? Przypomne tylko ze praktycznie tego nie czuc dopuki nie przystawi sie wejscie od bagnetu i nie zostawi małej szczelinki. A nie powinno byc jakiegos deliktnego podmuchu, bo przeciez jak by nie było to wszystko pracuje.
    jezdze szybko - stanowczo za wolno

  6. #6
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    za szybki mam wrażenie że szukasz sobie problemu. Jak pałujesz auto to robi Ci sie ciśnienie w układzie chłodzenia ?? węże da się nacisnąć palcami ?? Wywala Ci płyn przez zbiorniczek wyrównawczy ?? Jeśli nie to odpuść temat.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  7. #7

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zawiercie/Żarnowiec
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Moze nie tyle ja sobie szukam, co nie lubie miec po prostu problemu z samochodem. Chcialem tylko wiedziec czy to normalne, ale z konteksu wypowiedzi widze ze jednak tak. W kazdym badz razie dzieki.
    jezdze szybko - stanowczo za wolno

  8. #8
    Glac's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A8 4,2 TDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez za szybki Pokaż post
    A i jeszcze jedno, jak odkrecilem korek wlewu oleju to delikatnie spadły obroty tak o ok. 100, po czym wrociły na swoje miejce i wszystko było wporzadku.
    Stara szkoła sprawdzania stanu silnika bez sprzętu pomiarowego (stosowana na giełdach) ..obroty nie powinny spaść po odkręceniu korka wlewu oleju. Może czas przejść na mineralny?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •