Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 82

Temat: problem z płynem chłodniczym

  1. #1
    sylwek's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    od znajomego
    Auto
    A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 AKL

    Angry problem z płynem chłodniczym

    witam wszystkich.
    mój problem polega na tym że od jakiegoś czasu strasznie połyka mi płyn .
    po tygodniu zapala mi się kontrolka od wody i znowu muszę dolewać.
    niepokoi mnie to,czego może być to wina?uszczelki?pompy? czy czego?
    musze być pewien ponieważ tu gdzi mieszkam to naprawy są bardzo drogie
    proszę o pomoc
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 06-10-15 o 13:48

  2. #2
    dudzio's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Opole
    Auto
    Audi A5 B5 Avant 1.9 Tdi AJM
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    A sprawdzałeś czy gdzieś przewody są nieszczelne ? Albo czy chłodnica gdzieś nie cieknie ? Słyszałem o takim przypadku że płyn chłodzący dostawał sie do silnika ale to musiał byś przegrzać silnik! Sprawdź czy masz coś kawowego w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego!
    "....Bo Liczą Się Ludzie A Nie Nazwa Klubu....."
    Spoty Opolskie(
    Opole) - Parking Marketu Karolinka (Electro World) godz 18.00 NIEDZIELA <<-Kliknij aby dowiedzieć się więcej.

    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2198726 - Moja Aukcje

  3. #3
    sylwek's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    od znajomego
    Auto
    A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    sprawdziłem wszystko dokładnie i jest suchutki
    jestem spokojnym kierowcą i jeżdze rozważnie,raczej nie mogłem przegrzać silnika,
    więc może jest to wina uszczelki pod głowicą?

  4. #4
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    poczytaj ten temat :

    http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?t=4716

    a z doswiadczenia naszego forumowego kolegi z zeszlego tygodnia, bardzo podobne objawy, okazalo sie ze jest walnieta pompa wody plyn zepsul rozrzad, usterki usunieto, objawy nie ustapily,
    uszczelka pod glowica do wymiany na 99%

    moze on sam sie wypowie, w kazdym razie nie ma reguly na to ze jak walieta uszczelka pod glowicas to musi byc "majonez" pod korkiem, ze musi byc wyciek itd
    duzo wiecej na ten temat i lepiej opisane jest na forum leona

    a co do pewnosci, z postow na forum to nigdy nie bedziesz, troche bez sensu zalozenie
    bo moze byc , termostat, zakamieniona chlodnica, walnieta pompa wody, uszczelka pod glowica, peknieta sama glowica...
    wiec albo drobnostka albo niestety...
    Ostatnio edytowany przez Miro - 27-05-08 o 20:08
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  5. #5
    uasz's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Zacznijmy od podstaw - postaw auto tak zebys pozniej widzial ew. wycieki, np asfalt itp. Dokrec korek od zbiorniczka plynu. I rozgrzej silnik na 90stopni, i niech tak pochodzi przez 10-15 min. Odjedz z tego miejsca. Nie ma plam? na 99 uszczeleczka

    Slyszalem jeszcze o metodzie dolewania kontrasu, a pozniej ultrafiolet w raczke i widac jak na dloni.

    ps. wyjmij bagnet od oleju i zobaczy czy nie masz go czasem jakos za duzo i czy nie plywaja w nim syfy. To samo w zbiorniczku plynu chlodzacego czy nie ma plam oleju, pozdro.
    A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS

  6. #6

    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    ja mialem tez takie obiawy i okazalo sie ze rozszczelinila sie chlodnica spalin. Sprawdz czy ubywa ci płynu podczas jazdy czy np. przez noc . Jak to pierwsze to walnieta jest chlodnica recyrkulacji spalin

  7. #7
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cinek opisz dokladniej jesli mozesz, objawy itd, i co robiles, co wymieniles

    bo szczerze pierwszy raz slysze o usterce chlodnicy recyrkulacji spalin, zafrapowalo mnie to
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  8. #8

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    na 99,9 % uszczelka pod głowicą poprostu ją wydmuchało najprawdopodobniej. Nie chce straszyć ale to dosyć kosztowna naprawa. Głowice trzeba oddać do splanowania itp itd i proponuje oddać do zaufanego zakładu bo to musi być dobrze zrobione ( zresztą jak każda naprawa ).


    pzdr i daj znać co było faktyczną przyczyną

  9. #9
    sylwek's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    od znajomego
    Auto
    A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    oj to nie dobrze.musze jeszcze 1 m-c przejezdzic.panowie dziekuje za porady,jak naprawie to dam znac jaka byla przyczyna

  10. #10
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Słuchaj u mnie też tak uciekał płyn. Przyczyną był walnięty wąż od chłodnicy pomacaj wszystkie czy są suche (szczególnie łączenia) i czy nie ma mokrych plam na nich. Czasem może skapywać na zderzak i nie będzie widocznej plamy pod samochodem. Sprawdź sobie dół chłodnicy sól w zimie ją przeżera. Zobacz czy np nie masz mokro pod chodniczkami, czy nie czuć zapachu glikolu w aucie i czy szyby np Ci nie parują na tłusto - dziura w nagrzewnicy lub wężyk doprowadzający.

    Gdyby była to uszczelka to przy takiej ucieczce płynu będziesz miał białą chmurę przy odpaleniu, kisiel w zbiorniczku i dziwny kolor oleju na bagnecie.

Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •